Aaaah, i dag er vi to lykkelige obronier paa vei til obronimeeting! Fantastiske Mr. Seth, som jobber i syto, kom og henta oss i dag, og han hadde med seg masse frukt og gronsaker. Herlig! Han har etterhvert blitt vaar big black papa, han tar godt vare paa oss. Etter ei litt lang uke uten avbrekk, ettersom vi ikke var vekke i helga, gjorde det godt med litt oppmuntring. Saa naa ser vi fram til aa komme hjem igjen til et lass med vannmelon, banan, salat, squash, mango og ananas! Etter vi har spist oss mette paa is og yoghurtdrikk her i Swedru saa klart:)
(maatte bare uttrykke vaar glede og lykke foer tida vaar paa internett gaar ut. Paa lordag kommer det forhaapentligvis en mer detaljert oppdatering)
onsdag 17. februar 2010
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Dette høyres bra ut! Kos dykk med frukt og grønt.
SvarSlettGunnar
Hei lykkelige obronier!
SvarSlettDet var kjekt å høre om forsyningene, og at dere har snille og forståelsesfulle voksne hjelpere. Håper magen tåler alle godsakene som kan skrelles, og at dere får vasket grønnsakene.
Jorunn - vi har skrevet mere til deg på e-post.
Skrevet av Ragnar fredag 19. kl 1830.