Kjekt å sjå ! Enkle kår og reine born. Bestemor vart glad for brev i går. Vi og. Her er for kaldt, og de har det for heitt. Broren kjem ein tur hit til kulden, no til helga. Godt mot frå heimen.
Kjersti er ikke blitt solbrent enda, i hvert fall! Og flittige små hender har mye jobb når håret på dere to skal flettes. I dag tidlig -27 i Svidalen, bare -17 her i øyeblikket. Har dere noe termometer tilgjengelig? Kanskje like bra uten..hilsen mor, far, Sigrid
Flotte bilde!
SvarSlettGunnar
Kjekt å sjå ! Enkle kår og reine born.
SvarSlettBestemor vart glad for brev i går. Vi og.
Her er for kaldt, og de har det for heitt. Broren kjem ein tur hit til kulden, no til helga. Godt mot frå heimen.
Kjersti er ikke blitt solbrent enda, i hvert fall! Og flittige små hender har mye jobb når håret på dere to skal flettes. I dag tidlig -27 i Svidalen, bare -17 her i øyeblikket. Har dere noe termometer tilgjengelig? Kanskje like bra uten..hilsen mor, far, Sigrid
SvarSlett