torsdag 14. januar 2010
Hadebra, Accra
No har vi vore ete middag med gjengen for siste gong. Det er litt trist, for folka her er heilt fantastiske! I morgon skal vi reise kvar til vaart, og vi skal forlate elektrisitet og innlagt vatn. Spennande! I gaar hadde vi ein veldig morosam dag med spraakkurs, trommekurs og afrikans dans, for vi reiste paa rastafarian beach party om kvelden. Dei afrikanse rytmane er herlege! I dag har vi laert aa koke eit par ghanesiske rettar, med blanda resultat. Dagane her i Accra har vore supre, saa no faar vi sjaa korleis det blir aa flytte til Kwakukrom. (Skal prove aa faa lagt ut bilde neste gong)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Kjekt å høyre frå deg. De greier dykk godt, og har det kjekt! Lukke til framover, med mykje læring og utfordringar ! Godt du har grand mamma å snakke med og ringje til, om det trengs.
SvarSlettBestemor kjem ein tur hit i morgon.
Ikkje stress med å ringje oss, men ring når du får det til og har veldig lyst ! Håpar at det vert e-post dei fleste onsdagar. Mamma D.