Onsdag igjen, veken susar avgaarde. Har nett hatt langhelg paa Cape Cost, fraa fredag til maadag, saa det hjelper paa. Vi reiste sju stkt ilag, og hadde ei herleg helg. Besokte to fort fraa slave-tida, handla litt, aat is, og slappa av. Maandag besokte vi Kakum national park, noko som var veldig spennande. Der har dei ei rekkje hengebruer 45 meter over bakken. Dei er veldig smale, og vaivar i vinden, men det var ein stilig maate aa sjaa jungelen paa. Turguiden vaar, Still Alive, hadde eit passande namn.
Daa vi kom tilbake til barneheimen paa maandag, var der 5 nye ungar, saa det er nok aa henge fingrane i. Kommande helg skal vi vere i ro, spare litt pengar, og forhaapentlegvis faa blogga litt meir.

Middagstid:)

Vasking av skuleuniformar.

Slavefort paa Cape Cost.

Oss to i jungelen.

Kjerstio og hjerteknuserane Moses og Bebei.

Litt av hengebrua i Kakum.
Ragnar skriver fredag 12. kl 08:00:
SvarSlettVeldig kjekt å se bilder fra jungelen og flere bilder fra hverdagen på barneheimen. Bildene er kjempefine - jeg gleder meg til å se mange bilder når dere kommer hjem.
Hengebru 45m over bakken i jungelen hørtes passe skummelt ut, siden dere skriver at turguiden med navn Still Alive hadde et dekkende navn.
Noen skråblikk-kommentarer:
- Vaskebildet fikk meg til å lure på om Jorunn bruker hodet som tørkestativ for skoleuniformer.
- Det er bra antibacen viser på bildet, når dere spiser av samme bolle. Har dere begynt å drikke antibacen og?
Dere ser friske og spreke ut. Det er sikkert blitslyset som gjør at brunfargen ikke synes på bildene. Ha det bra!
Ragnar
NB: Jorunn - se også e-poster
Jorunn!! virka utruleg spennande men og veldig utfordrande!!eg gleda meg til du kjem heim så du kan fortelle masse og opplevingane dåkka! og ikkje minst sjå på bilde!!
SvarSlettSTOR klem :)<3