lørdag 27. mars 2010

Bilder fra nord


Her sover vi paa taket i Larabanga utafor Mole national park

Pumba!

Jordhyttene var veldig vanlig i nord. Dette er en stor utgave i landsbyen til Kate og Shaunna.







Etter lange bussturer, og naar en venter paa buss kl 3 om morgenen er det godt med en eggsandwich paa gata.

Denne frekkasen skremte Anna inn i et hjorne og stjal kjeks og tyggis av oss!

Mer mat mens vi venter paa bussen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar