fredag 8. januar 2010

Ghanaeventyr

Søndag er det endelig klart for avreise til Ghana. I 4 måneder skal vi bo og jobbe på et barnehjem i en liten landsby som heter Kwakukrom ca 80km fra Accra. Vertsfamilien vår består såvidt vi forstår av seks voksne ghanesere. Der er verken strøm eller vann, så det kan bli en interessant opplevelse. Den første uka skal vi være i hovedstaden sammen med andre frivillige og delta på trommekurs, lære noen lokale gloser og forhåpentligvis bli litt kjent med det ghanesiske samfunnet.

Forhåpentligvis er alle fly i rute så vi rekker flyet vårt videre fra London=)

1 kommentar:

  1. Eg er minst like spent som dokke! Gleda meg til å lese om oppholdet. Og kjem sjølvsagt til å savne dokke kjempemasse. Hadde vore fantastisk å funnet ein ein sånn billig flybillett, og fått besøkt dokke ein gang.. Skal følge med!

    :) <3

    SvarSlett