No er det tysdag, og klokka er kvart paa fire. Vi kom til Accra seint sondag, og oppdaga fort at den sote fyren ved sidan av oss paa flyet ogsaa skulle vere voluentor her. Vi blei frakta til The Pink Hostel, og her skal vi vere fram til fredag. Saman med oss er det 32 andre voluentorar, fra Noreg, New Zealand, Irland, England og Nederland. Masse kjekke folk! Dagane gaar unna med informasjonsmoter paa formiddagen, med vaar fantastiske Big black mamma, Tina. Ei herleg dame som laerer oss masse om landet og folket, og som vi kan kontakte seinare om det er noko vi lurer paa. Elles har vi vore paa bytur, besokt fleire marked, minnesmerke over den forste presidenten i Ghana, og vore ein heil ettermiddag paa stranda. Vi renn vekk her nede, saa det var deilig aa bade! Daa vi gjekk av flyet her i Ghana, var det 50 grader heitare enn daa vi gjekk paa i Oslo, og vi merka at haaret vaart voks med luftfuktigheten. Kjersti holdt paa aa svime av daa vi motte paa fem gedigne sneglar paa markedet, like store som rotter, men elles har alt gaatt bra.
I Ghana faar folk namna sine etter kva vekedag dei er fodt, saa Dagrun og Karen, vi lurer paa kva vekedag vi kom til verda?
Jorunn vart født på ein torsdag og Kjersti på ein søndag, viss kalendaren er rett. ;)
SvarSlettKjekt å lese. Anders veit viktige ting! Speidar i kveld. Snø og litt mildare her, ikkje nysnø. Kjekt at de greier dykk godt. Vi er spreke og friske. Mamma D.
SvarSlettSkal hilse fra organisten og doktoren i Trondheim og ønske deg god tur. Kom julebrev fra de i dag.
Kjekt å høre stemmen din på søndag kveld - hørte at du hadde det veldig bra!
Big pappa.
Lukke til alt !
Foreldra dine.
Joda, Kjersti er født tidlig en søndags morgen,tro hva slags navn du får da? Ragnar har akkurat vært innom med vinterklærne som var med til Gardermoen. Håper det går bra å bo hos høvdingen, men det skal vel bli tøft å venne seg til å drikke vann med "romtemperatur". fortsatt god fornøyelse begge to! Hilsen mor.
SvarSlettxxxx
SvarSlettxxx
SvarSlett