onsdag 3. februar 2010

Vincent lager mat
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5434007265315738562" />


De to minste ungene, Moses og Bebei
Det lille tunet vaart
alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5434007253952053538" />




Laerer Alwin har time med de yngste


Landsbyen vaar

3 kommentarer:

  1. Kjekt å sjå ! Enkle kår og reine born.
    Bestemor vart glad for brev i går. Vi og.
    Her er for kaldt, og de har det for heitt. Broren kjem ein tur hit til kulden, no til helga. Godt mot frå heimen.

    SvarSlett
  2. Kjersti er ikke blitt solbrent enda, i hvert fall! Og flittige små hender har mye jobb når håret på dere to skal flettes. I dag tidlig -27 i Svidalen, bare -17 her i øyeblikket. Har dere noe termometer tilgjengelig? Kanskje like bra uten..hilsen mor, far, Sigrid

    SvarSlett