onsdag 3. mars 2010

Sjukehusbesok og tur til Volta-regionen

Sidan sist vi blogga, har det skjedd mykje. Det begynte same dagen, med at eg plutseleg vart veldig slapp, og kom meg saa vidt heim til Kwakukrum. Der maalte eg feberen til 40.4,og folte meg ganske saa elendig. Dermed blei det sjukehusbeok paa sondag. Spennande! Vi vart positivt overraska,og folte at alt gjekk rett fore seg. Blodproven kom fin tilbake, men eg fekk salt for dehydrering, og dei ville setje meg paa antibiotika. Blei fort piggare, og den planlagde turen til Volta-regionen blei gjennomfort maandag-fredag. Vi var i alt 12 frivillige ilag desse dagane, noko som var veldig kjekt! Sidan vi var saa mange, nytta vi oss av private trotroar(minibusssar), og vi kom oss dit vi ville. Vi besokte verdas storste demning, eit heilt fantastisk fossefall(vi fekk endeleg eit kjolig bad) og masse apekattar. Elles kosa vi oss med eit par restaurantbeok, og god gatemat. Kjekt aa sjaa igjen folk fraa introduskjeonsveka! Daa vi kom heim att paa ferdag, hadde Kjersti vore ganske saa slapp eit par dagar, saa laurdag tok vi turen til sjukehuset igjen. Dei kjente oss igjen, og vi fekk same gode (i allefall i Afrika-standar) behandling, men denne gongen kunne dei konstantere malaria og bektriell infekson. Kjersti fekk dermed intravenost, medan eg forhit og dit og skaffa medisinar. Nifse greier, men ho blir betre og betre for kvar dag som gaar.

Sidan sist har vi ogsaa hatt besok av 5 engelske frivillige paa barneheimen, faatt do over doen vaar (slik at det gaar an aa sitte og late att lokket),og ei ny dame har komme for aa koke for oss. Gode greier!

2 kommentarer:

  1. Kjekt å lese på bloggen din:) Håper alt er bra!
    - Frå Sunniva

    SvarSlett
  2. Jorunn! eg blir bekymra for deg! håper du og kjersti blir heilt bra fort! gleder meg til å sjå deg igjen!<3

    SvarSlett