onsdag 31. mars 2010

Vaar siste veke i Kwakukrum

I dag er det onsdag, siste obrunimote, og berre fem dagar att til vi forlet Kwakukrum. Maandag reiser vi til Kokrobite for aa ha nokre dagar paa stranda, for Accra og heimreise sondag om ei og ei halv veke. Tida flyr! Vi bruker dei siste dagane saa godt vi kan, og prover aa faa gjort alt vi vil. Laurdag kjopte vi 15 truser, til veldig stor glede. Ungane hoppa opp og ned, og Cephas var spesielt nogd med si gule. Vi har ogsaa hatt mykje besok av andre frivillige, som endeleg har funne ein plass der tinga dei tok med fraa England kjem til nytte. Capsar, teikesaker, plakatar, ballar, hoppetau og ikkje minst ballongar har faat alle ungane i landsbyen til aa stroyme til barneheimen. Helsa er god, auge legast og vi naermar oss heimreise:)


Kate, Shaunna, Anna og Matt er paa besok, til stor begestring. Four obrunis coming!


Sjaa kor fint klasserommet har blitt!


Vaksinering paa gong. Mykje fungerar betre enn ein kanskje trur.


I dag tidleg vakna vi til synet av ein enorm stabel klesvask, og Alwin var saa nogn med arbeidet at vi maatte fram med kameraet. Haha! Legg spesielt merke til capsane.


Maandag var vi paa besok til Anna sin skule i Mepom, ville ungar!


Ballongfest i Kwakukrum.

2 kommentarer:

  1. Så fantastisk fine mange bileter. Ser ut som dokke gjer mykje ut av dei siste dagane. Nyt dei:)

    SvarSlett
  2. Ragnar skriver langfredag kl 17:

    Veldig kjekt å få siste nytt, og se de mange fine bildene av dyr, bygninger med mer - og ikke minst folk! De små gleder for oss virker å være store gleder i Ghana, noe bildet fra ballongfesten viste, og mottagelsen trusene fikk minner oss om.

    På bildene fra Kwakukrum har dere stort sett alltid et barn i fanget. Behovet for voksenkontakt er nok stort. Selv om det nok også blir litt leit om noen dager å reise fra nøden, må dere tenke på alle de gode opplevelsene dere i løpet av disse ukene har gitt det enkelte barn.

    Ta godt vare på dere selv de siste dagene, og velkommen hjem!

    SvarSlett